Corbu via Vadu via Corbu

Cum acum o luna am fost la mare si nu am apucat sa ma balacesc, imi era dor de valurile marii din anii trecuti. Intreb in stanga si in dreapta si ii gasesc doritori de bronz pe Florin si pe Adina, dupa care imi folosesc toate atuurile sa o ispitesc si pe Simona sa ne insoteasca.



Trezirea este dureroasa: la 4 am. La 5 eram deja la coltul strazii, cu rucsacul in brate si cu izoprenul la subsoara, asteptand-o pe Adina. Il pescuim de pe drum, din Pantelimonul adormit, si pe Florin si reusim sa iesim repede din orasul inca atipit.



Pe autostrada mai degraba a Florii Soarelui decat a Soarelui prindem trezirea Stapanului (rasaritul). Vechile silozuri, candva pline de granele Granarului Europei stau acum goale, pline doar de trecut.



Ma gandesc ca denumirile Baraganului (Lehliu, Slobozia) te duc de fapt cu gandul la mare.



Graul este deja in amintirea ogoarelor din anul asta, spicele cunoscand deja taisul secerei. Covoarele rosii de maci au devenit deja covoare galbene.



Soarele urca mai sus, iar noi stam cam o ora sa platim o taxa amarata (care nu era cam deloc amarata - 11 lei) de pod la Cernavoda. Dupa care cu greu nimerim drumul prin Castelul spre Corbu.



Privim de sus marea, dupa care decidem sa plecam spre Vadu, unde si ramanem sa fim motivul de chef al tantarilor de peste seara.


Ma bucur de mare, probabil ca un copil in burta mamei. Nu imi aduc aminte cum era, dar nici acum nu e rau. Marea are temperatura la care te imprietenesti repede cu valurile ei. E mai degraba un lac prin linistea valurilor aproape absente si prin dulceata apei pe care o inghit nevoit cand incerc sa ma bag sub talazuri.


O plimbare la apus, cu picioarele goale prin apa cotropita de mici viermisori transparenti ce ne cotropesc si noua pasii, oferta linistea pe care o caut si in mine.


Soarele se joaca cu campul si cu grindul ametit de zumzet de tantari insetati.



Luna ma ispiteste sa ies din cort. Tantarii ma ataca fara mila. Dupa trei minute am peste douazeci de gauri inrosite pe pielea arsa de soare.


Gata cheful pe ziua de azi. Nu imi mai trebuie sa ies din cort  pana maine dimineata, fie ce o fi.


Plaja de la 7; liniste in suflete; incerc sa il citesc pe Eliade, plimbat si el in rucsac.


Strangem cortul, plecam la Vadu si punem cortul. O gasim si pe Simona si distractia pentru mine acum incepe. :P


Simona inventeaza jocuri de genul: "Pick a bush" sau bagatul cu capul in fundul marii.


Facem o mica explorare a "renumitei" plaje Corbul si cedam tentatiei unor hamsii. De fapt...denumirii de hamsii...si astfel facem cunostinta cu cele mai proaste hamsii ingurgitate vreodata.


Incerc sa tin deoparte haita de tantari de seara cu o vodca (una din cele doua pe care le consum intr-un an). Se pare ca si ei sunt alcoolici.



"Imagineaza-ti ca esti o scandura!" Si am reusit sa fiu scandura si sa fac si eu pluta. Cu asta m-am ales din iesirea asta. :P ...Si cu asta! ;)

2 comentarii:

VertAnge spunea...

Asa mi-ai trezit un dor de mare si valuri...
PS: pentru tantari e foarte eficienta lotiunea de la autan. Eu am folosit-o cu succes in Delta.

Desene animate spunea...

mi se pare un loc uitat de lume care mie personal imi place foarte mult...