Ciucas - in pasi de toamna

Toamna ne asteapta la poale de Ciucas.

A venit tot pe sosea?

Creasta ce o vom strabate: Zaganu - Gropsoarele

Covor de frunze

Patru din cei sapte magnifici.

 Am ratacit pe bulina albastra si ne-am intors sa cautam crucea rosie.

Si ce-as mai fi ratacit!

 Cum sa nu imi doresc o toamna pururea?:)

 Fotografie facuta dupa ce Radu a identificat o balega de urs (nu se stie daca era de urs).

 Mister peste culmi

 Un smoc de Bucegi

 La rucsacul cu ceai fierbinte

 O stana de lux

 Spre varf, inainte!

 Liniste si pace! Radu ne arata traseul pe unde a cautat Cerbul dobarlau.

 Penteleu cu Tabla Butii

 Un fel de floare... la ureche de culme

Radu in premiera romaneasca pe Ciucas, fara oxigen si fara serpasi.

 Spre Gropsoarele

 Drum de piatra

 Somn de veci pe culme

 Culmea Zaganului

  Culmea Zaganului

 Chiar el: Varful Gropsoarele

Privind catre Varful Ciucas

 Mi-am pus in rucsac pofta de afine.

  Culmea Zaganului

 Prima zapada de pe talpi din iarna asta

 Cabana si Varful Ciucas, cucerite cu doua luni in urma

Pe acolo am fost noi azi

Ultimile guri de ceai

7 comentarii:

fosile spunea...

Asa da.
Si nici nu trebuie multe cuvinte,ca spun imaginile totul.
Saru'mina!

emahategan spunea...

Ce frumuseti ne-a dat Dumnezeu!!!!

abbilbal spunea...

Patru "voinici" mari caută o bere Ciucaş lângă o roată de maşină.

Mona spunea...

Superbe amintiri! :)

Diverse spunea...

Frumoasa tara avem! :)

tu1074 spunea...

Minunat!
Îți taie respirația!

Rosemarie spunea...

ah Ciucasul de toamna! Ce culori frumoase!